شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 14, 2024
ماموستا کلشی نژاد

حوزه/ ماموستا کلشی نژاد گفت: رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی گروه های تکفیری و افراطی را در منطقه و کشورهای اسلامی به وجود آوردند تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند اما با وحدت امت اسلامی موفق نشدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، ماموستا مامد کلشی نژاد در سومین نشست وحدت اقوام، ادیان و مذاهب که در سالن امام علی علیه السلام ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: آذربایجان غربی تابلویی از وحدت و انسجام و وحدت است و در مناسبت ها و مرارت ها مردمان این استان مقاومت کردند و نگذاشتند سیاست های ددمنشانه دشمنان تاثیری در وحدت آن ها بگذارد و دشمنان خیلی تلاش کردند تا اتحاد مسلمین را به چالش بکشند و مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند.

وی ادامه داد: همه جنگ هایی که در منطقه اتفاق افتاد نتیجه وجود رژیم صهیونیستی است که تلاش دارد قبله اول مسلمین را از آن ها بگیرد و وضعیت ملت های اسلامی امروز در دنیا نتیجه عدم وجود وحدت است و اگر وحدت و همدلی که در ایران اسلامی وجود دارد در همه ممالک اسلامی وجود دادشت رژیم صهیونیستی از بین می رفت و نمی توانستند برای کشتار جمعی و ایجاد شبکه های افراطی تصمیمی بگیرد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه عنوان داشت: رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی برای ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی گروه های تکفیری و افراطی را در منطقه و کشورهای اسلامی به وجود آوردند تا بتوانند اهداف خود را پیش ببرند اما با وحدت امت اسلامی موفق نشدند.

وی تصریح کرد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی با ایجاد کریدور اربعین در استان و ریاست قوه قضائیه آذربایجان غربی که اعتماد مردم به سیستم قضایی را بالا برد، سه نعمت بزرگ خدای متعال در این استان و عامل وحدت و همدلی هستند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha